Published by RinduKu under on 5:15 PM
> > > > > Di riwayatkan bahawa pada suatu hari Rasulullah S.A.W sedang duduk bersama para sahabat, kemudian datang pemuda Arab masuk ke dalam masjid dengan menangis. Apabila Rasulullah S..A.W melihat pemuda itu menangis maka baginda pun berkata, "Wahai orang muda kenapa kamu menangis?" Maka berkata orang muda itu, "Ya Rasulullah S.A.W, ayah saya telah meninggal dunia dan tidak ada kain kafan dan tidak ada orang yang hendak memandikannya. " Lalu Rasulullah S.A.W memerintahkan Abu Bakar r.a. dan Umar r.a. ikut orang muda itu untuk melihat masalahnya. Setelah mengikut orang itu,maka Abu Bakar r..a dan Umar r.a. mendapati ayah orang muda itu telah bertukar rupa menjadi babi hitam, maka mereka pun kembali dan memberitahu kepada Rasulullah S.A.W, "Ya Rasulullah S.A.W, kami lihat mayat ayah orang ini bertukar menjadi babi hutan yang hitam." Kemudian Rasulullah S.A.W dan para sahabat pun pergi ke rumah orang muda dan baginda pun berdoa kepada Allah W.T, kemudian mayat itu pun tukar kepada bentuk manusia semula.Lalu Rasulullah S.A.W dan para sahabat menyembahyangkan mayat tersebut.

> > > > > Apabila mayat itu hendak dikebumikan, maka sekali lagi mayat itu berubah menjadi seperti babi hutan yang hitam, maka Rasulullah S.A.W pun bertanya kepada pemuda itu, "Wahai orang muda, apakah yang telah dilakukan oleh ayahmu sewaktu dia di dunia dulu?"

> > > > > Berkata orang muda itu, "Sebenarnya ayahku ini tidak mahu mengerjakan solat." Kemudian Rasulullah S.A.W bersabda, "Wahai para sahabatku, lihatlah keadaan orang yang meninggalkan sembahyang. Di hari kiamat nanti akan dibangkitkan oleh Allah S.W.T seperti babi hutan yang hitam."


> > > > > Di zaman Abu Bakar r.a ada seorang lelaki yang meninggal dunia dan sewaktu mereka menyembahyanginya tiba-tiba kain kafan itu bergerak. Apabila mereka membuka kain kafan itu mereka melihat ada seekor ular sedang membelit leher mayat tersebut serta memakan daging dan menghisap darah mayat. Lalu mereka cuba membunuh ular itu. Apabila mereka cuba untuk membunuh ular itu, maka berkata ular tersebut, Laailaaha illallahu Muhammadu Rasulullah, mengapakah kamu semua hendak membunuh aku? Aku tidak berdosa dan aku tidak bersalah. Allah S.W.T yang memerintahkan kepadaku supaya menyeksanya sehingga sampai hari kiamat."

> > > > > Lalu para sahabat bertanya, "Apakah kesalahan yang telah dilakukan oleh mayat ini?" Berkata ular, "Dia telah melakukan tiga kesalahan, di antaranya;

> > > > > > > > > > > > 1. Apabila dia mendengar azan, dia tidak mahu datang untuk solat.

> > > > > > > > > > > > 2. Dia tidak mahu keluarkan zakat hartanya.


> > > > > > > > > > > > 3. Dia tidak mahu mendengar nasihat para ulama.


> > > > > > > > > > > > Maka inilah balasannya".


JIKA ANDA TIDAK KEBERATAN , FORWARD LAH CERITA KEPADA TEMAN TEMAN MU, KERANA SESUNGGUHNYA ILMU YANG BERMANFAAT ITU , AKAN ABADI JIKA DIAMALKAN.

Published by RinduKu under on 9:50 PM

KEMATIAN PELUKIS KARIKATUR NABI MUHAMMAD S.A.W..

The artist who drew the pictures of the Prophet Mohammed (S.A.W) has died in afire. He was burned alive. Denmark governmen t is hiding the news from the public and everyone has to know. Plz spread this... . (Its the price one must pay 4 the insult of Allah's Prophet) Forward this to as many people as you can... Are you going to forward this or delete it? Just remember Allah is watching you if you love Allah then send this to everyone on your list because you have open this.

Bahaya betullah...

Published by RinduKu under on 3:13 AM
-write 'makkah' but dont write 'mecca' coz 'mecca=house of wine'...

- write 'muhammad' dont write 'mohd' coz 'mohd=dog with a big mouth'...write allah s.w.t' dun '4jji' coz '4jji' = for judas jesus isa almasih...send this to all musilm..

- prkataan BYE adlh jarum sulit kristian yg BERMAKSUD dibbwh naungan pope..JGN gnekn A'KUM sbb ia BERMAKSUD binatang dlm bhs yahudi..SEMEKON plak brmksd celaka kamu..jd GUNAKAN prkataan SALAM as a singktn bg assalammualaikum...tlg foward pd umt islam yg laen..UTK ELAKKN DARI DIRI BUAT DOSA YG XDISENGAJAKN..

-TOLONG SEBARKAN..klu nk beli alquran..yg dicetak edisi bru..hati2..cuz ade yg palsu 1-surah al iman 2-surah al wasaya 3-al tajasud n 4-al muslimoon..JGN sesekali LAYARIhttp://www.thequran.com......... coz sume isi laman tu palsu..SEBARKAN JIKA ANDA SUME SAYANGKAN ISLAM..

Bahaya Kartun Pokemon

Published by RinduKu under on 3:05 AM



BAHAYANYA KARTUN POKEMON.POKEMON dan BINATANG2 yang ade dalamnya?POKEMON bermaksud saya yahudi,
PIKACHU bermaksud jadilah seorang yahudi,
CHARMANDER bermaksud ALLAH itu lemah(nauzubillah)

Tolonglah SEBARKAN kepada rakan2 chat korang semua......> Protect Our Population Of Islam.... sumer org yg ade yahoo messenger (ym), tolong jangan add org yg id die macam ni: anamuslim_cute_ 97@yahoo. com die cuba nak murtadkan org Islam. tolong forwardkan mesej ni kepada sumer org Islam!!! (kalau rase sayang ngan org Islam la!!!!!!. kalau tak sayang, x payah forward!!!) Salam

Presentation for My Artwork....

Published by RinduKu under on 11:29 AM